Για όσους έχουν καλές ιδέες στο ντουζ και φοβούνται μην τις ξεχάσουν, η Marriott έχει τη λύση!

Τα Marriott Hotels εισήγαγαν μία ακόμη καινοτομία, που βοηθά τους επισκέπτες να καταγράψουν τις στιγμές έμπνευσής τους, στο ντους! Κάτι τέτοιο είναι ιδιαίτερα χρήσιμο, καθώς -όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία-, είναι σύνηθες κάποιος να έχει μια λαμπρή ιδέα την ώρα που βάζει το σαμπουάν, και να την έχει ξεχάσει, μέχρι να ξεπλυθεί.

Επειδή, οι μισοί από τους ταξιδιώτες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους (51%) πιστεύουν ότι οι καλύτερες ιδέες τους έρχονται την ώρα του ντους (σύμφωνα με έρευνα της Marriott σε 5.000 διεθνείς ταξιδιώτες το 2017), τα Marriott Hotels δοκιμάζουν μια μοναδική τεχνολογία, που επιτρέπει στους επισκέπτες να γράψουν ή να σκιαγραφήσουν τις λαμπρές ιδέες τους και να τις στείλουν στον εαυτό τους πριν ξεχαστούν. Αυτή η μοναδική εμπειρία θα είναι αρχικά διαθέσιμη στους επισκέπτες του πρόσφατα ανασχεδιασμένου Marriott Hotels Irvine στην Καλιφόρνια.

Πώς λειτουργεί: Οι επισκέπτες ξεκινούν το ντους τους ως συνήθως, και καθώς δημιουργείται ατμός, δημιουργείται ένας καμβάς στην πόρτα του ντουζ. Καθώς η δημιουργικότητα των επισκεπτών αρχίζει να ρέει, απλώς χρησιμοποιούν το δάχτυλό τους για να γράψουν ή να σχεδιάσουν ό,τι τους έρχεται στο μυαλό, χρησιμοποιώντας τον ατμό. Η τεχνολογία αφής, που είναι ενσωματωμένη στην πόρτα του ντους, στέλνει στη συνέχεια την φρέσκια ιδέα στο email του επισκέπτη, την οποία μπορεί να μοιραστεί μέσω email ή στα social media, για την περαιτέρω ανταλλαγή ιδεών.

“Τα Marriott Hotels υπόσχονται να αγκαλιάσουν την αλλαγή. Ψάχνουν συνεχώς νέους τρόπους για να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία και να βελτιώσουν την εμπειρία του επισκέπτη” δήλωσε ο Matthew Carroll, αντιπρόεδρος και παγκόσμιος διαχειριστής του brand Marriott Hotels.

Τοποθετημένο στην καρδιά της Orange County, το Marriott Irvine είναι ένα πρωτοποριακό ξενοδοχείο σχεδιασμένο με γνώμονα τον high tech ταξιδιώτη, γεγονός που το καθιστά το ιδανικό μέρος, για να κάνει το ντεμπούτο του το πρωτοποριακό ντους “Splash of Brilliance”. Η Marriott θα καθορίσει -με βάση τη χρήση, την ανατροφοδότηση και τα αποτελέσματα ικανοποίησης από τους επισκέπτες- την περαιτέρω ανάπτυξη του “Splash of Brilliance”.